Czy przekroczysz granice Kalwarii i wkroczysz w magiczny ¶wiat magii i legend? Kim bêdziesz? Elfem? Cz³owiekiem? Krasnoludem? Wilko³akiem? Nizio³kiem??? Lub mo¿e ¿±dnym krwi wampirem? Nie czekaj tylko przybywaj! Problem z tym gdzie zrobisz pierwszy zakup broni... Gdy zdecydujesz siê graæ jako elf masz do wyboru dwa kraje! Lerthen, stolica elfów, miasto bij±ce od ka¿dej strony ¿yciem! Zabawy, jednoro¿ce chodz±ce po chodnikach(nie próbuj ich z³apaæ, to tylko na wy¿szym poziomie). Lerthen to stolica wybitnych ³owców! Elfy s³yn± ze swej zrêczno¶ci i szybko¶ci, lecz w magii te¿ s± ca³kiem ca³kiem! Gdy zadecydujesz siê byæ magiem udaj siê szybko na zachód do Jesui! Tam znajduje siê uniwersytet magii! Nie chcesz byæ Elfem??? Ha! Masz wolny wybór, lecz wiêksze obszary Kalwarii zajmuje lud Elfów! Wiêc nastêpn± ras± jest cz³owiek! Cz³owiek jest nam dobrze znany! Ró¿ne emocje nim w³adaj±! Udaj siê wiêc do Elor! Kraju surowych zasad! Handel to cel przewodni w tym kraju! Maj± wiêkszy dostêp do metali, poniewa¿ s± bli¿ej gór lecz tak jak Elfy nie dogaduj± siê z krêpymi krasnoludami. Broñ na 100% bêdzie tam tañsza ni¿ w górach Momur! Problem jest gdy cz³owiek próbuje byæ magiem (czarodziejem), gdy¿ Elfy rz±dz±ce Kalmari± zabronili ludziom zg³êbiania wiedzy magicznej. Lecz ludzie jak to ludzie robi± swoje, zaczêli siê i tak uczyæ. Elfy ich przeklnê³y i od tamtej pory gdy cz³owiek chce czarowaæ wchodzi na stronê z³a i jest czarnoksiê¿nikiem. Przerazi³o ciê to, ¿e mo¿esz staæ siê z³y? Pewnie nie! Wolisz byæ krasnoludem? O tak! To ¶wietni wojownicy! S³yn± z wytrzyma³ych pancerzy i broni! Lecz to bardzo wojowniczy naród, rzadko zawiera sojusze i potrafi siê pok³óciæ byle o co! Spotka nieznanego mu Elfa na drodze, od razu zaczyna przechwalaæ siê! Co poradziæ? Zjedz go! B±d¼ wilko³akiem! Wilkiem bez zasad! Albo lepiej miej jakie¶ zasady by¶ nie zgni³ w lochu! Po¿eranie niewinnych dzieci to nic dobrego! Tylko sobie ich nie pomyl z nizio³kami! Natkniesz siê na takiego i od razu ci z³amie kark! Chyba, ¿e bêdzie bardziej przyjazny! To zale¿y od twojego pierwszego kroku do niego! Co??? Nikt ci nie odpowiada??? Czyli, ¿e nie jeste¶ z Kalwari??? Wampir!!! Tak!!! To w³a¶nie twoje oblicze! Tajemnicze stwory co przyby³y zza granicy! Maj± swoj± klasê, lecz nie progardz± s³odk± krwi± Elfa! Nie? Trudno ciê zadowoliæ. Ras± starsz± od Elfów s± Driady zamieszkuj±ce ziemie Kalwarii od pokoleñ! Najwiêcej mieszka w Elfich lasach, lecz mo¿na je spotkaæ w ca³ej Krainie. S± naturalne, nie wpadaj± w konflikty z innymi. Wiêc kim chcesz byæ? To nie ³atwy wybór! Ja to wiem lecz ka¿dy ma swoje zalety! Przybywaj szybko! Mo¿e bêdziesz bohaterem Kalwarii, doprowadzisz do tego, ¿e wszystkie rasy siê ze sob± pogodz±! Albo doprowadzisz w Kalwarii do wielkiej wojny! Po czyjej stronie staniesz?
Oferty:
Sztylety:
¿elazny sztylet dobrej jako¶ci +1 szybko¶æ - koszt-1
stalowy sztylet dobrej jako¶ci +1 szybko¶æ +1 zrêczno¶æ -koszt-3
srebny sztylet dobrej jako¶ci +1 do zabicia wilko³aka +2 szybko¶æ, zrêczno¶æ -koszt-6
z³oty ozdobny sztylet +2 szczê¶cie +3 si³a woli +10% do zdobytych pieniêdzy- koszt- 100
Miecze:
krótki br±zowy miecz dobrej jako¶ci +1 si³a- koszt- 3
krótki ¿elazny miecz dobrej jako¶ci +1 si³a- koszt-5
krótki stalowy miecz dobrej jako¶ci +1 si³a, zrêczno¶æ, szybko¶æ- koszt- 10
krótki srebny miecz dobrej jako¶ci +2 si³a, zrêczno¶æ, szybko¶æ +1 do zabicia wilko³aka- koszt- 20
krótki ozdobny z³oty miecz +4 szczê¶cie +5 si³a woli +10% do zdobytych pieniêdzy- koszt- 120
d³ugi ¿elazny miecz dwurêczny +2 si³a- koszt- 10
d³ugi stalowy miecz jednorêczny +2 si³a, zrêczno¶æ- koszt- 20
d³ugi srebny miecz jednorêczny +4 si³a, zrêczno¶æ +5 do zabicia wilko³aka- koszt- 50
d³ugi z³oty ozdobny miecz jednorêczny +1 si³a, +6 zrêczno¶æ +7 si³a woli +20% do zdobytych pieniêdzy- koszt- 160
miecz elfa +8 zrêczno¶æ, szybko¶æ- koszt- 60
miecz agresji +10 si³a +9 zrêczno¶æ, szybko¶æ- koszt- 90
Zatruty d³ugi miecz +6 si³a +7 zrêczno¶æ - gdy zranisz przeciwnika w jego ciele rozchodzi siê trucizna która go os³abia- koszt- 179
Elfi wyrok +11 si³a +20 zrêczno¶æ, szybko¶æ +6 szczê¶cie- przy trafieniu maga, ten nie mo¿e u¿ywaæ ju¿ czarów- koszt- 900
Intarium +15 si³a +10 zrêczno¶æ- gdy powiesz intarium miecz podzieli siê na dwa miecze, a ten drugi miecz na kolejne dwa. Bêd± unosiæ siê w powietrzu i raniæ najbli¿szych wrogów, po powiedzeniu "muiratni" miecze znowu bêd± jednym mieczem- koszt- 2560
Miecz kupca +6 si³a +50 zrêczno¶æ +60 si³a woli +20 szczê¶cie +50% do znalezionych pieniêdzy- tylko dla kupców- koszt- 10000
Miecz Tamela +80 si³a, zrêczno¶æ, szybko¶æ- miecz króla Elor- koszt- 90000
Offline